Aspirino do Páramo desde BCN

http://www.aspirino.tk ***************************** e-mail: aspirino68@yahoo.es **************************

viernes, enero 27, 2006

Ano Novo e nova plantilla do meu blogger

Hola a todos os que visitais o meu blogger e os que enlazais a través de A.O.P. a web do Páramo
www.oparamo.tk

Ahora podedes acceder directamente o meu blogger desde www.aspirino.tk
Tamén podedes contactar comigo no e-mail aspirino68@yahoo.es


Co novo ano chegaron uns pequenos cambios de imaxe o meu blogger, e seguirei innovando e mellorando todo o que poda, espero que vos guste.

Fagamos que O Páramo sexa coñecido en todo o mundo a través da rede, que e a ferramenta de comunicación mais potente que temos hoxe en día, e animaros a colaborar ou enviar as vosas novas ou comentarios sobre as cousiñas do noso Concello.

Hasta moi pronto, e....... Feliz Ano 2006.

Aspirino