Aspirino do Páramo desde BCN

http://www.aspirino.tk ***************************** e-mail: aspirino68@yahoo.es **************************

martes, julio 25, 2006

Desde o calor de BCN pensando en O Páramo

Desde Barcelona, e con esta ola de calor que temos, xa estou cabilando o que farei este verán, sei que as temperaturas de Galicia, e concretamente de O Páramo en particular, son moito mis lixeiras e con menos humidade, que e o que fai insoportable o calor na Cidade Condal.
Pero pensando, no calor que ainda teño, penso ¿Donde me podrei bañar e refrescar? Teño varias opcions, coller cara a Portomarín, un Concello bonito e cheo de xente de todos os recunchos do planeta facendo o Camiño de Santiago, festividade de hoxe,o Santiago, o noso patrón, e o de España, e acceder a sua piscina, tamén podo ir hasta Montorroso, onde teñen unha maravillosa piscina e rio onde pasar un bon dia, ou se me da por ir hacia Lugo teño, na Poboa de San Xiao unha praia artificial no rio que non está nada mal . Outras opcions xa quedan mais retiradas, como Sarria ou Lugo, pero sei que xente do Páramo faino .
Pero e que O Páramo e como Madrid que non ten praia?, pero que eu recorde, ten rio, do que nos beneficiamos da sua pesca, e pouco mais, que ocurre no Páramo que non temos unha zona de baño adecuada, que temos que levar os nosos maiores as praias de outos Concellos , tendo no noso, recunchos fluviales estupendos e que se poden adecuar, como fixeron outros Alcaldes .
A iniciativa do Concello de levar os maiores as praias está moi ben e aplaudible, pero por que non facemos algo no noso Concello digno de que outros Concellos veñan a visitarnos, e coñecernos, e por que non dar riqueza ca estancia, consumo, e impulsar os poucos negocios e empresas que temos no Concello, porque o Sr. Alcalde igual que fago eu, ten que ir facer a sua compra diaria fora do seu propio Concello, deixar os cartos que percibe dos habitantes do Páramo, en outro Concello que soupo prosperar mais e adaptarse os novos tempos.
Reflexionemos sobre esto último, por que non temos supermercados, gasolinera, pasteleria, locales de ocio, ferreterias, tienda de veterianaria, libreria, tiendas de ropa, etc.......Algo non funciona ou funciona moi mal no noso Concello.